torsdag 10 april 2008

Seeeegis....







Igår var det som sagt 70-tals fest, jobbade på dagen stressade ner till systemet åkte hem och lämnade av grejerna åkte och hämta Jennifer i skolan, åkte hem, hoppa in i duschen, gjorde mig iiordning, åkte hem till Stina så hon kunde fixa med hår,gjorde även sminket :-D. Stressa vidare till Sara där vi skulle förfesta lite. Fy fan hur alla såg ut alltså, man fick sig iaf ett gott skratt. :-D. Kl 19,00 var vi på festen. Vi käkade lite mat, hade lite tävlingar och lekar. Sen blev det karaoke för dom som ville,kaffe på det och sen satt man bara och umgicks. Alla började droppa av vid midnatt, men vi var kvar ta mig tusan, :-D Vi dansade och drack och dansade lite till. Vi gick väl från lokalen vid två halv tre. Full var jag också, och blandade gjorde jag med och det märktes ju tydligt idag då jag vaknade med sprängande huvudvärk. Fy och usch. Men nu är det bättre :-D.






Det var en riktigt bra fest!! lägger upp några bilder från festen...

1 kommentar:

K sa...

kul! har du inga fler bilder på dig?! vill se dem isf! :D