söndag 20 april 2008

rytterne röj...

Igår var jag ut på en trappa,hade först lite förfest hos en kompis sen gick vi vidare till en annan kompis, och runt halv elva gick vi till en trappa. Det var inte så mycket folk när vi kom in men sen strömmade det in folk. Ochjag var hur full som helst, det var längesen jag var så full som igår, sen åkte jag raggarbil och et har jag aldrig gjort i hela mitt liv,men kl var det iaf, kom hem vid 4-taget på morgonen, hade både ont i huvudet och var tröt, så halva dan idag har bestått av att sova....Men nu är jag OK, är lite småseg men mår mycket mycket bättre.
Snart kommer Jennifer hem oxå. Så då blir det fullt hus igen...
Såg förresten att jag är ledig nu i två dagar till det är ju riktigt nice...

Nu ska jag slappa lite framför TV:n....

1 kommentar:

K sa...

'ut på en trappa' ??? ni verkar ha kul trappor over there!