måndag 28 april 2008

vårväder.......

*uppdatering helg*
Var hundvakt i helgen, så på lördagen var det fint väder och då var vi ute hela dagen med vovven och kasta pinne och valla en runt hallsta :-D. Gick förbi JimMY och fika lite med svärmor och J´s mormor. På söndagen var det fult väder så då var vi inte ute lika länge, sen städade jag iordning grovköket, så nu är det My gjorde en hög som hon ska ta med sig till husvagnen som hons farmor & farfar köpt, men den får man nog minska på lite för hon skulle ta med sig alla leksaker typ, hehe.....*uppdatering klar*


Idag var jag tillbaka på jobbet efter en veckas förskylning,är inte bra än men är på bättringsväg iaf (hoppas jag, har börjat nysa idag igen). Hade brandutbildning idag, det var riktigt skoj faktiskt, hade först teori, sen fick vi prova på att släcka en brand med brandsläckare och med en filt. Jag hade iaf roligt HAHA. Sen åkte jag och hämta kidzen och vi åkte upp till svärmor och svärfar och åt kvällsmat, Dom har köpt en husvagn så vi åkte dit, och kollade in den :-D. Sen var det dags att åka hem och lägga barna. Va förbi Holmax idag så imorgon åker bilen in för däckbyte, dom klarade sig denna säsong, men det är med nöd o näppe. *pust* då slapp man dom utgifterna nu iaf.

Och snart är det valborg, då ska vi titta på brasan med kidzen och en kompis plus hons barn.

Nu ska jag surfa vidare......

Inga kommentarer: