lördag 20 september 2008

förbannat....

Idag är det lördag,fast inte så länge till men ändå. Jag har jobbat mellan 7,30-16,00 idag. det var en låååång dag. men det gick bra. När jag kom hem satte jag igång och började måla hallen. OCH det skulle jag aldrig gjort. Alla skavanker kom fram som man missat med spacklingen så jag har nu stått och spacklat om halva hallen, och jag var nådigt arg och ledsen. Fan så många timmar man har lagt ner och sen måste man göra om allt. *suck* men jag har haft bra musik att lyssna på hela kvälen och det var iof positivt. Ska upp om några timmar igen och arbeta. men imorgon går jag en delad tur. så jag är iaf hemma ett par timmar på dan.
Jag har börjat få ont i halsen oxå, det är inge skönt, känns alldeles tjockt i halsen...
Nu är det bara en vecka kvar till ULLARED!!!! Det ska bli så himla najs att åka dit, jag längtar verkligen... :-D Att bara få sätta sig i en bil mitt i natten och åka LÅNGT är så härligt....

nu ska jag sova....go natt.....

Inga kommentarer: