lördag 13 september 2008

Återförening..

Igår när jag kom hem från jobbet så hade jag fått ett brev där det stod Bergaskolan 9A. Jag hade fått en inbjudan om en klassåterförening. Fan vad roligt. Jag och en arbetskamrat höll på att prata om det i somras att det skulle vara så roligt att träffa alla och se hur dom ser ut och vad dom gör osv. och så damp det där ner i brevlådan... *haha* Det trodde jag inte. Men kul ska det bli iaf..

Idag har jag jobbat på T. Det var hur skönt som helst!! Var hemma på timmar under dagen.
Renoveringen av hallen har nu blivit så att vi ska bredspackla väggarna så just nu håller vi på att riva ner all glasfiberväv, och det är fan inte ett roligt jobb, men det ska ju göras så. Va inne i stan idag och köpte spackel, innan det var dags att åka till jobbet igen.

nu är det tv:n som gäller sen sängen... Har haft en låååång dag, med mkt att göra...
Är ledig imorgon iaf som tur är...

Inga kommentarer: