fredag 5 september 2008

Äntligen Fredag..

Idag är det Fredag, har jobbat till 16,00 idag. Ska alldeles strax göra mat sen ska jag åka och simma. *duktig* Nästa vecka börjar jag på en ny avdelning, det kommer bli spännande, hoppas det kommer gå bra. Har även börjat med Matte B. Men idag ringde jag till dom som har hand om distansen och då var jag inte ens registrerad hos dom. Så det har antaligen komvux glömt att skicka till dom, men men då kan jag prova lite själv i matte boken och se hur det är.
Känner mig lite manad nu att göra lite saker, jag har många planer i min skalle.
Har kommit iordning bra nu förresten med tomten, röjt undan träd och buskar och plockat bort alla äpplen som legat på marken, (fast nu har det ju ramlat ner ännu mer) Ska åka in och köpa klinker oxå så vi kan börja med hallen å. Så det kommer bli fint fint det här. :-D
Nu ska jag laga lite mat för min mage börjar kurrrrrrrrrraaaaaa.........

Inga kommentarer: