onsdag 17 september 2008

Hallen...

Nu är det spacklat och slipat och allt slipdamm är borta....så nu är det målning kvar,golv läggning, sätta dit nya lister och sätta upp att på väggarna igen, sen är Hallen klar. Jag däremot har ont överallt, har typ träningsvärk i hela ryggen, så nu sitter jag med tigerbalsam plåster som hjälper enormt mycket. Barnen sitter bredvid och ritar. Ska snart åka till en kompis och äta lite mat sen är det föräldramöte på Jennifer skola.
Skulle sätta mig ner och börja med matten med när jag loggade in så hade dom satt mig på matte A. Så jag fick ringa och säga till så nu får jag vänta ytterligare. Men jag tänkte jag skulle sätta mig ner och göra några uppgifter iaf.

Var på Åsby idag och köpte köttätande blommor :-D. Funkar bra om man har flugor väldigt intressanta blommor måste jag säga. Tog en fika där oxå. Plus att jag hittade en jättefin soffa där som jag skulle vilja ha. *suck* Nån som kan ge mig 10,000 ?!
Ska göra mig iordning nu...

Inga kommentarer: