tisdag 9 september 2008

Svisch...

Så här ser vårt golv ut nu...

I helgen åkte vi in till stan och köpte klinker. Sen åkte vi till kolbäck och gick på deras kolifej i spöregn, medans vi väntade på att Jennifers kompis kalas skulle bli färdigt så vi kunde åka hem. O när vi kom hem, blöta och kalla, så ångrade J köpet av klinker. Det var bättre med klick golv. Jaha tänkte jag..det kunde du inte ha kommit på när vi väl stod i affären och tittade på det. Så vi började leta efter klick-golv på nätet och hittade ett väldigt snyggt. Så igår åkte vi in och lämnade tillbaka klinkersen och köpte klickgolv istället. Så nu ska vi försöka ge oss på att dra ner väven som sitter på väggarna. Det kommer att bli ett hårt arbete framöver.


Igår började jag på den nya avdelningen. Det var lite konstigt, man är ju van med hur T arbetar. Men man kanske vänjer sig. Idag är jag ledig, så jag ska åka in till köping och besikta bilen, sen ska jag åka och simma.

Inga kommentarer: