tisdag 23 september 2008

Infinity..

Underbar låt helt enkelt, har lyssnat på den oavbrutet när jag har spacklat och målat i hallen. och nu till hallen. Har lagt det sista lagret med målarfärg (förhoppningsvis). Nu orkar jag inge mer...har hållt på med den där hallen jag vet inte hur länge... Men nu börjar jag se ljuset i tunneln :-D. Min svärfar var förbi idag och visade vart jag skulle börja lägga golvet någonstans så imorgon ska jag dammsuga och ta bort alla spackel klumpar som ligger på golvet, sen är det dags att lägga golvet!!! Jag är verkligen glad att detta snart är över, känner mig helt sönderstressad, sover knappt nånting, är trött som attans, har hjärtklappningar som fan, Trodde jag skulle dö idag, mitt hjärta slog så fort att det kändes som att det skulle hoppa ut genom halsen på mig... men nu är det bättre...
Var och simmade ikväll, det var riktigt nice. Ska försöka ge mig på en promenad imorgon eller kanske rättare sagt ta mig tid till det. måste arbeta med matten oxå för den har jag inte gjort på ett par dar nu... får återkomma imorgon igen...

Inga kommentarer: