lördag 22 november 2008

fullspäckad vecka...

Denna vecka har konstigt nog gått väldigt fort, har jobbat, sovit, ätit, jobbat igen.Men nu är jag långledig!! Har bakat massor till Jennifers kalas imorgon. Vet inte riktigt hur det kommer smaka, men det lär ju gästerna säga...hahaha.... Tyvärr kommer inte min syrra och hennes sambo. Lite tråkigt faktiskt för jag hade sett framemot att få träffa dom. Men Johnnys familj kommer och M & T.
Det har snöat förresten 2 ggr denna vecka, riktigt mysigt faktiskt.
Igår åkte vi in en snabbis till västerås för att köpa en overall till My. sen käkade vi hos J´s mamma innan vi for hem igen. Idag körde jag Alice till enköping,sen fastnade jag i värsta bilkön hem bara för att det var 2 plogbilar bredvid varandra som plogade vägen hemåt. Men det släppte vid erikslund. Sen var Jennifer på kalas idag och vi var hos J´s mormor som fyllde år igår. Sen gick vi ner och handlade lite, och det var riktigt kallt ute, så det var inte så spec skönt att gå hem.
Imorgon ska vi göra tårtan till kalaset. och ställa fram all fika och göra iordning kaffe så det finns till kl 14,00 när det börjar.

Helt otroligt att det har gått 7 år sen Jennifer kom till världen. tiden flyger verkligen iväg, dom är så små så kort tid. nu har hon börjat lära sig räkna och läsa, och säga några ord på engelska.

nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir allt för sent!! Ska försöka lägga upp kort imorgon

Inga kommentarer: