tisdag 25 november 2008

såå trött...

fick jobba x-tra natten som var så jag gick av imorse, är helt slut nu med tanke på att jag sov i 2,5 timme idag. My är sjuk, nu har hon ögoninflammation och jätteont i halsen, ust nu ligger hon och sover men gråter i sömnen...lilla stumpan då... Jennifer tappade sin tand idag,det såg lite läskigt ut för det blödde som bara den, men det slutade efter att tanden lossnat. Så nu får vi hoppas på att tandfén kommer inatt.

Har fixat vinterdäck till bilen oxå, ska åka och sätta på dom imorgon, det känns skönt att ha det löst iaf. Men jag tycker jag varit dukig som låtit bilen stå i typ 2 veckor och gått överallt istället. även om det vart drygt vissa dagar,men har man väl kommit igång så funkar det ju att gå överallt. Och jag hoppas att jag fortsätter med det även efter däcken är på.

Nu ska jag ta en varm dusch och invänta john blund, för han behövs....

Inga kommentarer: