måndag 17 november 2008

hmm....

Vet inte riktigt vad som händer med min blogg, den är ju helskum sen nån vecka tillbaka, man kommer inte direkt till den utan till en konstig sida, måste kolla på det där sen...

Imorse gick jag av nattpasset, hade tagit mig en promenad igår kväll till jobbet,det var iskallt. Så imorse var det ju inte så jätteskönt att gå hem när man suttit inne hela natten och haft det skönt, men det var ändå rätt skönt ute men fortfarande kallt. Plus att solen höll på att gå upp oxå. Sov till ca två idag. sen hämde jag ungarna och åkte hem till en kompis så vi fick prata lite och ungarna fick leka lite.
Idag åt vi pizza till kvällsmat, det var faktiskt längesen vi åt det så det var gott. Fick ta tempen på Jennifer mitt i allt eftersom att hon hade ont i huvudet och inte ville äta. Och hon hade feber,så vi får se hur hon är imorgon.

Gick ut och gick för ett tag sen oxå, det var riktigt härligt fast det var kallt. Jag är så oerhört glad att jag har komit igång med träningen och promenaderna, även om det inte blir varje dag. Men man känner sig så mkt fräschare och piggare. Jag har iaf lyckas gå ner 2 kg, inte för att det är mkt men det går ju nedåt iaf och det är ju huvudsaken.

Inga kommentarer: