onsdag 12 november 2008

gått av...

Gick av min natt imorse, skönt som fan. men sov jättedåligt. Hostade i en timme på morgonen och när jag väl lyckades somna så drömde jag jättekonstigt. så när jag väl vaknade igen vid kvart över ett så kändes det som att jag inte sovit en blund. Men jag klev upp iaf och åkte och tränade. de var riktigt skönt. Sen hämtade jag barnen och nu sitter här.

Jag har fått stans rethosta, så fort jag håller mig rörlig eller är ute så hostar jag inte,men så fort jag sätter mig ner så börjar det klia i halsen och jag hostar. Jag får hoppas på att det försvinner till helgen. för det är drygt att behöva hosta stup i kvarten på natten, man är ju rädd att väcka någon.

Nu ska jag servera lite mat till barnen sen ska jag sätta mig ner med matten och se om jag hajjar nå....

Inga kommentarer: