fredag 6 augusti 2010

Golf-Rolf..

Fredag morgon,dag,eftermiddag och kväll. Började denna dag med att jobba till 14. Det var en ganska skön tur på en fredag. Sen for jag hem, hämtade My och Åke och stack iväg för att bada. Hade tagit med en bitleksak som var gjord av tyg. (Tänkte inte på det) Så jag kasta ut den i vattnet och plums så försvann den. Jaja sånt händer. My dök i hon med. jag bada till knäna, det var ju inte så spec varmt i vattnet, så jag tyckte My var rätt modig att hoppa i.

Efteråt åkte vi hem, jag hoppa på hojen och stack upp till Skantzö, skulle träffas några stycken och golfa, Men på väg upp så hör jag att dom flesta hoppat av och att vi bara blev tre. Men vad gjorde det. Hade det trevligt iaf, även om det inte blev nå golfande.
Cyklade hem och hoppa in i badet med Åke. Sen tog jag och My en kvällspromenad med han så han kunde torka lite, efteråt inväntade vi husse. Nu är det sängen!

Inga kommentarer: