måndag 9 augusti 2010

Usch & Fy

Jag bli galen, jag hatar verkligen att må illa, det är en fruktansvärd känsla tycker jag. Just nu mår jag illa för allt, äter jag så mår jag illa,äter jag inte mår jag illa, tänker jag ens på något som har i matväg att göra så mår jag illa. Dricker jag kaffe så mår jag illa, så det ska jag sluta med på en gång. Såg att apoteket hade någonting som hette SEA-BAND. undrar om man skulle prova det kanske. Vet inte om det funkar överhuvetaget, men känns som att jag måste göra något åt det här. Så här kan man ju inte ha det....

Inatt vaknade jag av att jag var kissnödig, det har jag aldrig gjort förr. Men jag var för trött för att kliva upp så jag somna igen :-D

Dags att laga lite mat.

2 kommentarer:

Jenny sa...

De går snart över, sov mycke, försök käka lite o ofta. Magen ska inte vara tom. Tänk på att de kommer något gött ur allt illamående ... Kram

Anonym sa...

Gravid maybe?