söndag 15 augusti 2010

Min Födelsedag!!

Vaknade imorse 07,05. Pigg som en lärka, talade om för Johnny att det var min födelsedag idag, men han tyckte att jag kunde åtminstone låtsats sova fram till 8. My vaknade också och kröp ner i vår säng och försökte låtsats sova, då vi skulle fira henne med. Så vid 8 kliver Johnny upp, och min mamma, för att ge oss varsitt paket!

Sen käkade vi frukost, städade undan lite här. Jag och mamma åkte in till stan en snabbis. Sen kom vi hem och inväntade folket som skulle komma idag. En efter en ramlade dom in på fika. Det var trevligt, lagom mycket folk mellan gångerna och jag och My fick jättefina presenter. Detta var en sån mysig dag. Är så himla nöjd med allt.

Åkte och lämnade mamma vid halv 4-tiden, då hennes tåg gick mot sthlm vid 4. Det var kul att ha henne här även om det bara var över natten.


Nu kallar sängen för nu har tröttheten slagit till, men är fortfarande nöjd med denna dag! Känns så otroligt bra!! Och Tack än en gång för alla presenter!!

Inga kommentarer: