fredag 6 augusti 2010

Alltså det är över en vecka sen jag skrev något, känns egentligen som att man kan lägga ner det här. Kommer aldrig för mig att sätta mig ner och skriva för jag är så förbaskat trött och har tusen andra saker och göra. Just nu är det inte lätt att vara "solo-mamma" med två barn och ett heltidsjobb. Jag beundrar dom kvinnor som får ihop det, hur får man tiden att räcka till egentligen? jag menar du slutar 4, hämtar barn,lagar mat, gör läxor, diskar, plockar undan....mm mm..Hur hinner man med allt? Eller är det så att dom har en hemlig kock och städerska i huset? :-D
Aja det kan man ju fundera länge på.
Med andra ord har jag inte gjort så mycket på sistone förutom att jobba,jobba,jobba och återigen jobba, förra helgen jobba jag så då träffa jag knappt Johnny nånting. Det kändes lite hårt faktiskt, med tanke på att det bara är helgerna vi har tillsammans.
Nu under veckan vet jag att jag har varit iväg med Jenny med barn och hund. Barnen och hunden badade. Vi har ätit mat tillsammans. Haha, sen vet jag inte om jag gjort nå mer.. :-D

Inga kommentarer: