onsdag 18 augusti 2010

Mysan!!

Idag fyller My 6 år, helt otroligt vad stor hon har blivit, för 6 år sen nstan exakt så låg hon på min mage på västerås bb nyfödd. Och nu flera år senare ska hon börja förskoleklass. Den riktiga starten är 23 Aug.

Jag och Jennifer klev upp kl 06,00 imorse, gjorde iordning en bricka med bulle och mjölk, tog paketen och skrålade in i hennes rum, " jag må du leva". Hon öppnade sina paket helt yrvaken och blev superglad, ja vad fick hon - Jo ett par inlines. Hon blev superglad!

Sen fick vi lov att stressa till fritids och jobb för att hinna i tid, och det gjorde vi. :-D

På eftermiddagen när vi kom hem, stod Johnny och väntade på oss. Det blev en riktig överraskning för oss alla. Mest för My´s skull eftersom att hon var lite ledsen igår för att han inte skulle vara hemma. Åkte ner och köpte lite fika på Håkan´s bageri, och då fick jag höra att det är dom som ska öppna kafeét i Hallsta. Det var ju roligt. Tror det kommer gå bra för dom! Fick med mig ett smakprov på en speciell tårta som dom gjort som dom ska ha på kafeét, och den var god.!


Nu kallar sängen innan jag somnar här... God natt

Inga kommentarer: