torsdag 8 maj 2008

hopplöst...

Dras jag till människor som beter sig som idioter eller vad är det frågan om?? varför httar jag aldrig vettiga människor för? jag fattar inte, antingen så ljuger dom för att verka så jävla bra eller så spelar dom allan för att passa in och vara alla till lags. Varför kan man inte bara vara sig själv för? Jag börjar ju undra om det är fel på mig faktiskt, jag kanske inte är ämnad att ha vänner.
Ja jag vet inte... jag kan inte skriva att jag skiter i det för då hade jag inte skivit detta, men jag vet inte omdet är nån mening att lägga nån energi på det nå mer, vad ska man göra, ska man spela med och låtsas som om inget har hänt eller ska man stå där själv?

Idag var jag hos en fd arbetskollega som fåt barn,han va så söt och så liten och det var helt underbart att få hålla honom i famnen..lilla gubben då :-D det var riktigt kul att vara där och träffa dom :-D. Mäklaren ringde idag oxå, gav ett bud på huset, så vi får väl se vad som händer....Har oxå kollat upp kamremmen på bilen, men det såg inte så ljust ut men men. ska ta en sväng förbi volvo imorgon o kolla upp en bil som dom har och se vad dom har att erbjuda...

Inga kommentarer: