onsdag 14 maj 2008

uttömd...

idag skrev vi på kontraktet på huset, så den 2 juni får vi nycklarna... och just nu är jag helt uttömd...är helt matt..all denna stress har lagt sig nu...

Och det har vari rätt hektiskt på jobet oxå, inte själva jobbet men samtalen vi har haft har varit jobbiga...det har tagit mkt utav min energi,det är väl en bidragande faktor till att jag är tömd...

Jag vet att jag inte är perfekt,jag vet att jag inte kan hjälpa alla,även om jag skulle vilja. Jag är bara människa som söker efter det rätta,jag gör misstag,jag är rädd för att misslyckas,jag ser misslyckandes som en undergång, inte som en lärdom. jag vill kunna vara stark som människa,jag vill att människor ska trivas i mitt sällskap och jag vill trivas i andras människor sällskap, inte leta efter deras fel o brister.. usch nu blev jag känslomässigt instabil så nu lägger jag ner....

Inga kommentarer: