måndag 12 maj 2008

slå till för fan....

Just nu mår jag illa som fan, usch..känns som att jag måste spy, trodde det berodde på att jag var så hungrig,men nu har jag ju ätit och mår fortfarande illa....

ja och så var det till den STORA nyheten..... Vi ska köpa hus! Vi har hittat ett,vi har lagt ett bud och dom har godtagit budet. Kruxet är att dom vill att vi ska flytta in i juni redan, vi har tre månaders uppsägning på denna lägenhet. så jag vet inte riktigt hur det ska gå... Ska ringa banken imorgon o kolla hur vi ska göra.. Men fatta JAG SKA BLI HUSÄGARE!!!! Min mamma kommer inte att bli glad eftersom att hon vill inte att jag ska bo här och definitivt inte köpa ett hus här...Ska bli intressant att höra hons reaktion. *hehe* Jag vet inte vad jag ska skriva just nu, allt känns så underligt just nu....

Inga kommentarer: