onsdag 7 maj 2008

I did it...

Ja igår ringde jag till komvux, fick en tid på tisdag,skulle ta med mig mina betyg från gymnasiet. Nu börjar jag få ordning på saker o ting, Väntar fortfarande svar från snubben som skulle kolla upp vad det skulle kosta att byta kamrem och vattenpump, har han inte ringt imorgon ringer jag till han.
Va även på husvisning idag, det är första huset som jag känner att jag skulle kunna bo i, mäklaren skulle ringa imorgon så vi får väl la se vad som händer, imorgon ska jag ev hälsa på en kompis. Så det är väl det som hänt idag och igår...

Har tagit kort på bilen oxå så jag kan sätta ut han på blocket, har även tittat på lite andra bilar hos bilhandlare så jag kanske byter in han istället.....
undrar om det är vädret som gör att det börja ljusna i livet eller om det snart vänder?!

Inga kommentarer: