tisdag 6 maj 2008

Tråk måndag igen...

Ja då var det dags var den vanliga vardagen igen, Jag har jobbat kväll så på förmiddan åkte jag o en kompis in till västerås, så jag kunde få storhandla och köpa en ny cykelstol :-D. Sen hade vi p-möte på jobbet, sen var det bara att jobba på som vanligt, men imorgon är jag ledig, har en jobbig vecka denna vecka, jobbar typ varannan dag, sen jobbar jag helgen oxå...man bli bortskämd när man får vara långledig :-D.
Prövade att ringa till komvux idag men dom var inte där idag,ska ringa imorgon igen och se om dom vill prata med mig då, annars vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon,jag är ju ledig, kanske ska montera på den nya cykelstolen. jaja det visar sig vad jag hittar på, måste ringa till den där snubben som ska fixa bilen oxå kom jag på....

Inga kommentarer: