tisdag 13 maj 2008



Ja detta är vårt nya boende :-D . Hela dan har jag suttit i telefon för att prata med mäklaren och banken. Imorgon ska vi skriva på kontraktet, på måndag den 2 juni ska vi träffa banken. Känner mig helt sönderstressad just nu...usch..

Var på komvux idag oxå och sökte Matte B kurs, men såg när jag hade med mig betygen att jag hade inte med mig mitt slutbetyg, och just nu hittar jag dom inte heller, och vet inte vart jag ska leta heller....

Men vart ska man börja? vart ska man ringa? vilka trådar ska man dra i? vi har inte ens flyttat och jag känner att det är hur mycket som helst att göra hur ska detta sluta....

hmm funderar på om man kanske ska äta, för att gå på tom mage är fan inte bra känner jag....

imorgon är det onsdag och det är arbetsdag, det kommer att bli skönt att jobba så man kanske kan koppla bort allt detta just nu... så jag hinner sortera tankarna och samla mig lite...

Nu ska jag äta eller nå....

Inga kommentarer: