lördag 7 februari 2009

eh eh eh eh

Igår åkte Jennifer till sin pappa, jag åkte och handlade lite innan jag åkte hem igen. Sen var det dags att göra sig iordning inför kvällen. Vi träffades ett tag hos en arbetskompis innan vi drog vidare till Bowlingen,där vi skulle spela och äta. Det var riktigt roligt, och det var hur lääääänge sen som helst som jag bowlade. och maten var underbar. Efter vi käkat drog vi hem till en annan arbetskamrat och festa vidare, sjöng lite LIPS. *haha* sen drog vi på en trappa. Men dom flesta hade redan gått hem så vi var inte så många, men det var hur roligt som helst iaf. Vi dansa ända fram till stängning. Träffad på alla möjliga människor som man kände igen. Det var verkligen en rolig kväll

Tyvärr så var det inte lika roligt att vakna imorse, dels för att My hade hostat nästan hela natten så man sov ju inte så bra. sen var jag hes, så när jag försökte prata så pep jag mer än prata. Fast nu är det bättre med hesheten. Så om ett pa timmar ska jag till jobbet, så det känns som att jag ska lägga mig och vila nu så jag inte är så jätte trött inatt fast det kommer jag ju vara iaf. men ändå... :-D

Och har jag riktig tur nu så kommer det en bebis ikväll till jobbet...det ska bli sköj.....

Inga kommentarer: