söndag 1 februari 2009

Partaj

Igår var det fest hos Jimmy och Stina. Lagom med folk,lagom med alkohol, hade lite lätt huvudvärk när vi knatade hemåt, och var rätt så trött imorse, men inge bakfylla som tur va. Så hela dagen idag har gått väldigt långsam och seg. Ungarna har lekt från att dom klev upp tills dom gick och la sig. Var över hos Jimmyoch Stina idag (igen) för att gratta Stina och fika lite. Sen åkte vi hem, käkade och har bara varit. Känns som att det är dags att lägga sig så man orkar upp imorgon bitti när Jennifer ska till skolan, då är det åter igen vardag. Går även på imorgon kväll,det ska bli skönt. Det känns som att jag inte har jobbat på evigheter.

Börjar få ont i halsen oxå känner jag, får hoppas på att det går över så jag inte blir sjuk för det vill jag inte bli....

nu ska jag nanna så jag blir människa igen..

Inga kommentarer: