fredag 20 februari 2009

Frustrerad....

Det blidde ingen promenad runt sjön idag, när jag var och lämnade My hos sin farmor fastnade jag där, sen kom Johnny dit, och Johnnys moster. Så tiden flög iväg. Men det blev iaf en kort promenad innan vi skulle hämta Jennifer. Lämnade även vårt köksbord till Johnnys farfar. Han ska hjälpa mig att slipa det eftersom att det inte gick som jag ville.

Åkte sen till E-tuna och lämnade Jennifer. Och krash boom bang, När vi skulle åka vidare till Tuna park så dör bilen hela tiden. Så fort varvtalet hamnade under 1000/varv eller när jag bromsade så dog han. Så det var ju lite drygt eftersom att jag kunde stanna mitt i en rondell för att bilen var död. Men som tur var kunde jag starta den ganska så snabbt. Man fick lov att gasa hela tiden för att hålla han vid liv. Det var iaf trevligt att vara i tuna park. Kom hem vid 18-taget och käkade hos Johnnys mamma och pappa. Johnny och hans bror gick ner till kinarestaurangen och käka där. Sen åkte vi hem.

My gick och la sig och Johnny skulle dra till en kompis, och jag står och inspekterar hallen och upptäcker att det finns hur många sprickor som helst ovanför dörrkarmarna, Vilket gör att jag blir helt upprörd!! Här har jag stått och kämpat med den där förbannade hallen och spacklat och slipat och målat osv. Och sen ser jag att det bara kommer fler och fler sprickor...Jag skulle kunna ta fram en slägga(men jag har ingen) och slå hål på hela hallen..... Fan ska det bli så för. Och den där satans bilen, varför ska den hålla på och strula för??? Varför ska man upptäcka allt på en gång för? Ja just de, sen när jag ska hänga upp min jacka så lossnar galgen oxå. Skitgalgor...

så nu har jag fått utlopp för det oxå! Nu känns det skönt igen.... :-D

Funderar på om jag ska spela lite,det var längesen...
vi hörs imorgon....

Inga kommentarer: