onsdag 18 februari 2009

Grey´s Anatomy

Hmmm nu går det verkligen trögt..Börjar tycka att denna långledighet är väldigt lååååååång, det är ju nästan tråkigt... Men samtidigt har jag fullt upp nästintill när jag är ledig... hmmm det går inte riktigt ihop det där. men men....

Idag skulle jag ha tagit itu med köksbordet, men så blev inte fallet, åkte hem till Fam. L för att skriva ut lite papper, fikade lite, drog sedan vidare för att leta rätt på Johnny så han kunde signa papprena som jag skrivit ut, följde med till Stina, där vi snackade och fikade. Hämtade barnen och åkte till kommunhuset för att lämna in papprena.
Hemma drog jag igång en maskin, tända en brasa och fick besök av M & T. Sen var det mat-time,hänga upp tvätt-time, bollis-time,vika in tvätt-time,besök av svärfar-time,lägga barnen-time.

Vänta på att klockan ska gå för att få kolla på Premiären av Grey´s Anatomy avsnittet!!!! *jippi* det var som att det aldrig har haft uppehåll, känns så skönt att det har kommit tillbaka. Jag gillar verkligen att titta på den serien!

Men nu är jag trött och ska gå och lägga mig...
Det är en ny dag imorgon....

sov gott!!

Inga kommentarer: