torsdag 19 februari 2009

kallt....

Tog en runda med bilen efter att My lämnats på dagis, Johnny behövde öva sina skills lite...
Efter det åkte vi förbi hans farmor och farfar, fikade lite och pratade. Sen åkte vi hem och käkade. Efter det tog vi en sväng ner på affären och sen åkte Johnny till bilskolan och jag stack hem till Stina och Dante och snackade lite innan jag skulle hämta kidzen.

Nu ikväll var jag och My ute en sväng, meningen var att vi skulle gå på promenad runt skantzsjön men det blev så sent så vi gick bara runt här i närheten, tog med oss pulkan så jag kunde dra hon ifall hon blev trött. Det slutade med att hon jagade mig halva vägen. :-D

Imorgon ska Jennifer åka till Tomas, My är ledig så hon ska vara hos sin farmor. Johnny ska åka iväg med sin bror och jag tänkte ta en promenad runt sjön imorgon istället....

1 kommentar:

Anonym sa...

soft! trots min dundertäppta näsa ska jag försöka mig in till stan med josefin. ska ge skissen på bröllopsklänningen till hon som ska sy upp den. får se hur länge man pallar det. jimmy var på med lunch på lördag iaf :)