måndag 23 februari 2009

Weekend...

I lördags var det meningen att Johnny´s bror & company skulle komma över och käka, men jag har glömt bort att vi inte hade nå köksbord hemma. Så vi gjorde iordning maten här och åkte hem till dom istället och käkade. Satt efteråt och drack lite kaffe och småpratade lite.
Sen var det dags att åka hem till M & T. Där blev vi bjudna på mat och fika. T fick oxå öppna sina presenter som hon tyckte väldigt mycket om. :-D. My valde att sova över där. Så innan jag for till jobbet så lämnade jag av Johnny hemma. ( blev utringd på morgonen) Det var längesen man jobbade på dag/kvällen. Men det gick bra ändå, det var rätt så lugnt iaf.

I söndags gick vi och hämtade My, gick vidare sen till mina svärföräldrar för att låna deras bil eftersom att Skodan fortfarande lever sitt egna lilla liv. Så jag ville inte riskera att köra den med tanke på att det snöat i två dygn. Sen åkte vi till E-tuna för att hämta Jennifer och Johnny skulle köpa en ny klocka. Efter vi lämnat bilen gick vi hem till M & T igen för att fika (haha) har inte gjort nå annat än ätit hela helgen känns det som.....



Nu är det äntligen måndag, och jag har suttit på utbildning hela dagen fram till 16.
Jag går på min natt nu igen, efter 10 låååånga dagar. Ska gå om typ 30 min, så jag bör hänga upp tvätten nu och göra mig iordning innan det är dags.

God natt på er....

Inga kommentarer: