söndag 15 februari 2009

Me proud....

Efter vi ätit frukost,hoppade vi i kläderna och satte oss i bilen så Johnny fick övningsköra lite, vi åkte till Catalog som ska upphöra och dom hade 70% på allt i butiken, men det var verkligen uttömt på allt, hittade tunikor till ungarna och ett par byxor till Jenn.
Sen åkte vi till Hälla och gick in på IKEA och Hälla shopping.
På hemvägen stannade vi på coop och handlade lite. Det gick ganska så bra för han o köra, hade väl lite invändningar men han harinte kört på länge så.

Väl hemma så började jag med maten, ni som känner mig vet ju att jag är inte den som står i köket och lagar mat eftersom att jag är usel. Men jag gjorde flygande jakob med lite assistans och den blev supergod! Så jag är riktigt stolt faktiskt. :-D

Så nu är man mätt och belåten och sitter här och slappar lite. Precis som det ska vara.....

Imorgon är det vardag igen.....

Inga kommentarer: