onsdag 1 juli 2009

I övrigt så har vi inte gjort så mycket mer, bara njutit av solen och värmen.
I Tisdags (23/6) var jag på Grillfest med några från jobbet. Det var riktigt trevligt faktiskt. Jag och Jenny åkte hem vid 03-taget.

I Fredags grillade vi ihop med Jenny m. familj och spelade badminton, Jennifer åkte till sin pappa

I Söndags var jag och My barnvakt åt Dante på eftermiddagen.

Jag har varit sjuk i snart 1 ½ vecka. Har provat receptfria hostmedicins tabletter, men inget funkar så imorgon ska jag ringa ner till vårdcentralen igen. Började jobba i måndags igen men sjukskrev mig på tisdagsmorgonen då jag hostade så fort jag skulle göra nå.

Jennifer kommer hem på måndag, hon är just nu uppe i Dalarna med sin farmor.
Ikväll var jag helt själv hemma och jag gjorde ingenting, jag la mig i My´s säng och kollade på film. Det var SÅÅÅÅ otroligt skönt att bara vara.

Så där ja...Nu har jag uppdaterat mig! Så nu är det bra.... :-)

Inga kommentarer: