tisdag 14 juli 2009

Stora planer...

idag åkte vi in till stan för att leta presenter till Emil och Ia som fyller år denna vecka. Inhandlade även en ny grill som vi får hoppas att vi får behålla denna gång.

Hemma satte jag igång med trimmandet, men kom inte ända ner eftersom att sladdarna inte räckte till.. :-) men ska lösa det imorgon istället.
Fick även nå ryck ikväll så jag tog tag i hallonhäcken och började gräva som en idiot i den, så nu är det inte så mycket kvar av den, men det var jobbigt att gräva, usch.. men nu är det gjort och det känns skönt nu i efterhand.
Har även suttit ute och skissat lite på mina planer som jag har..känner mig väldigt taggad just nu, har ett mål att se fram emot!

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa twilight boken...som är SUPERBRA!!

Inga kommentarer: