onsdag 1 juli 2009

Skara Sommarland!

Hmm, har inte varit här på länge nu,tror det är vädret som gör det. Men iaf ska uppdatera lite snabbt allt som hänt

På midsommaraftonsmorgon åkte vi till Skara sommarland. Vädret var helt okej i början av resan, men mot slutet av resan så öppnade sig himlen och det spöregnade i omgångar. På kvällen blev det rätt så fint. Fick en super överraskning också. Det var nämligen så att min syrra som jag inte träffar så ofta bodde på ett hotell i Skövde. Det ligger inte så långt bort från Skara. Hon började messa mig under dagen med olika bilder från olika ställen, och jag fattade inte riktigt vad hon mena med alla bilder tills det att hon skicka en bild med skara sommarlands skylten. Då blev jag lite nojjig...Sen ringde hon upp mig och berättade att dom bodde på hotell och undrade om dom kunde få komma och hälsa på... Det var riktigt roligt att få träffa dom. Vi käkade kvällsmat ihop, sen åkte vi åt varsitt håll. Lördagen gick åt till att åka karuseller, syrran och hennes kille kom också. Det var riktigt roligt faktiskt. Björn och Johnny utmanade varandra i vattenskidor,det slutade med att Björn vann överlägset! På kvällen grillade vi ihop sen var det dags att säga adjöken till min syrra o hennes kille.
På söndagen blev det rätt bra väder, så det blev både karuseller och vattenland. Efter stängningsdags åkte vi en sväng till Mariestad och satt vid ett hamnkafé och njöt utav solen medans ungarna och Alice sprang runt och lekte. Sen fortsatte färden hemåt!

Inga kommentarer: