lördag 11 juli 2009

Mörker...

Jag är så fruktansvärt trött nuförtiden, jag skulle lätt kunna sova bort en hel dag. Spelar ingen roll om jag lägger mig tidigt eller ställer klockan, jag komme inte upp på morgonen... Och idag var de en sådan dag. Jag skulle skjutsa ut Bibbi till husvagnen, men när hon messa mig, hade jag knappt klivit ur sängen så det blev lite stress innan vi alla kom iväg. Johnny övningskörde dit, vi fikade lite och prata och tog en runda på campingen för att leta katter. Sen gick vi tillbaka till husvagnen och Mogge gjorde en supergod kycklingsallad, med bl.a avokado och melon i. Sen gjorde han ett supergott vitlökssmör...mumma!
Efter maten var det dags att åka hem eftersom att vi skulle handla mat åt Alice.

Tog en runda i trädgården och plockade ihop allt som skulle kastas. Stod en stund och tittade på när grannarna höll på att borra och sätta ner plintar i marken.
Gick sedan in för att ordna lite här inne. var på god väg att möblera om i My´s rum när jag kom på att sänglampan inte ville som jag ville. Så då ställde jag tillbaka allt som det stod innan..
Gick vidare till Jennifers rum istället och möblera om där istället. Blev riktigt nöjd med rummet.

Sen kände jag att det var dags att ta en promenad, och det gjorde jag också. Det va väldigt skönt att få gå ut o gå och låta tankarna bara flöda runt i huvudet. Regnet gjorde mig sällskap men det gjorde inte mig nå, det var faktiskt rätt skönt.
Det känns bättre nu...

yes yes....pyser nu....

Inga kommentarer: