tisdag 28 juli 2009

Sliten..

Idag har vi städat hela huset, Johnny gjorde det mesta faktiskt. Putsa fönstrena,dammsög, torka golven, plocka undan allt onödigt. Jag städa i princip bara ungarnas rum och gjorde iordning deras garderob samt golvet i köket. Men jag däremot gick ut och klippte gräsmattan vilket inte var det lätaste med take på att det va både högt och blött. det tog sin lilla tid och det var jobbigt men nu är den kort igen. Tog även trimmern och trimmade lite här och där. sen har jag också grävt lite i "leran" som ska bort.
Så nu är jag så himla stel i ryggen, känner mig som typ 80 bast eller nå. Ska bli skönt att krypa ner i sängen och sträcka ut sig.
Är det fint väder imorgon ska vi försöka oss på att såga itu den stora trä stubben som är lite i vägen för mina planer.

vi hörs....

Inga kommentarer: