torsdag 18 februari 2010

:-:-:

Idag är det torsdag, men torsdagen börjar lida mot sitt slut nu.
Idag hade jag ordnat barnvakt för att jag trodde jag skulle ha möte på Jennifers skola, men ack så fel jag hade då. Det var nästa torsdag och inte idag. Så det var bara att gå hem igen.
Så jag, My och hennes farfar gick ner på samhälle och handlade lite mat, sen gick vi åt varsitt håll-han hem till sig och vi hem till oss.
Sen förberedde jag lite inför kvällsmaten, gjorde klart de sista på listerna-så nu är dom ditsatta och klara, är bara lite finjustering kvar.
Johnny kom hem och vi gjorde klart resten av middagen, Jimmy,Sina & Dante kom. Middagen var serverad, det bjöds på Tacos. Det var BRA länge sen man åt det så det var riktigt gott!

Och nu är det kväller och jag kom på att jag måste ner i tvättstugan, brrrr...Det är så kallt därnere så jag fasar för att gå ner varje gång jag måste ner, usch....

2 kommentarer:

Grannen sa...

Va de därför du hade mössa på dig när kom upp från källaren här om dagen ;)

Ramona sa...

haha, ja precis. Har ju hört av värmen stiger så då är det lika bra att ha mössa på sig så man klarar kylan :-D