torsdag 25 februari 2010

tömd..

Idag hade jag möte på Jennifer´s skola. Det gick jättebra och vi kom fram till en bra lösning. Jennifer har ju läs svårigheter och hon ska börja få gå till deras pedagog och få läsa där och sen ta hem samma text och läsa den hemma. Samt få skriva ord eller meningar i skolan, antingen själv eller med hjälp av läraren. Så om 6 veckor ska vi ses igen och se hur det har gått.

Just nu har all energi runnit ur mig, jag känner mig på grymt dåligt humör. Känner mig irriterad på massa småsaker, är irriterad på hur folk beter sig, är irriterad på den där j*vla trappen som f*n inte vill bli klar någongång, är irriterad för att kyl o frys är tomma, att jag inte har någon bil.

aja skitsamma....

1 kommentar:

Erika sa...

usch! :( Tråkigt att du är på dåligt humör, men det är jag med... hoppas det blir bättre snart :)