fredag 19 februari 2010

More snow to come..

Imorse när jag tittade ut så blåste det och snöa för fullt, lämnade My på dagis tog en promenad ner på samhälle, gick hem igen och skotta en massa snö. Skottade åt fel håll ett par gånger så jag fick all snö på mig pga blåsten, skyffelns handtag lossnade ett par gånger, ena gången fick jag den i huvudet, alltså handtaget inte skyffeln :-D Men jag lärde mig till slut vilket håll jag skulle skotta åt och att inte ta för mkt snö på skyffeln. Var helt färdig efteråt, det värkte i ansiktet när jag kom in i värmen igen.
Sen kom My´s farmor, hon skulle hämta My från dagis och Jennifer från skolan. My´s farfar var också förbi en stund. Han lämnade fogmassa som jag skulle använda till trappen.
Sen var det dags att åka o lämna Jennifer i Skinnsberg. Det gick bra att åka dit men på hemvägen var det lite läskigt för då mötte jag en drös lastbilar och snön yrde som bara den, så man såg inte vägen. Åkte förbi sura och handla lite på willys och sen hem. Skottade uppfarten igen, sen inväntade jag Johnny och My som hade varit o badat med ett par kompisar, åt lite kvällsmat, Johnny och My bänkade sig framför TV:n och jag började sätta fogmassa i trappen.

'Och nu sover alla utom jag, men snart så...

Inga kommentarer: