onsdag 17 februari 2010

Snö

Vaknade imorse av att det var ett väldans liv utanför, det visade sig att det var en snöslungetraktor,en lastbil, en vanlig traktor som höll på att ta bort snövallarna längs gatan. Sen kom det tre lastbilar till som åkte bakom hela ekipaget. Så det var ett trevligt uppvaknande... NOT!
På förmiddagen drog jag Och Jenny ut till skogen, för att rasta oss lite, det var hur skönt som helst. Sen var det lunchdags och efter det gick jag och My över till Stina, tog en fika och hämtade skruvdragaren, gick sedan och hämtade Jennifer som var i skolan.

Nu under kvällen har jag börjat sätta dit listerna som ska vara i trappen, fick iof göra ett avbrott nu eftersom att barnen skulle lägga sig, så nu väntar jag på att barnen ska somna så jag kan fortsätta med listerna. För efter dom är ditsatta så är det bara målningen och lack kvar :-) ja och så ett räcke också! Sen är trappen klar. :-D

Inga kommentarer: