tisdag 9 februari 2010

Lost!

I helgen har jag jobbat, har varit helt slutkörd, i lördags sov jag till halv 6 på kvällen, men hade lätt kunnat sova längre. Men jag blev väckt av My som hade kommit hem, hon skulle nämligen visa att hon tappat sin andra tand! Fortsätter det i den här takten kommer hon vara tandlös snart.

Jag har blivit förskyld, det kan ju vara en förklaring till varför jag har varför mer trött än vanligt.
Just nu känns det okej, men å andra sidan har jag varit på den inte-röra-på-mig inställningen, för då är jag inte lika snuvig. :-)

Igår upptäcktes det att det var dåligt tryck i vattenkranarna, såg imorse att det tydligen var ett gammalt rör som hade gått sönder. Och folket hetsar och menar på att dom kunde ha skrivit ut det på hemsidan att det fanns ett trasigt rör. Men hur tänker man då när det upptäcks sent på kvällen? Man kan ju inte tro att det sitter en informatör på kommunhuset och väntar på att det ska hända nå så han kan skriva ut de på hemsidan.

Jaja nu funkar vattnet igen iaf.

Snart ska My till dagis och jag ska gå till jobbet, har p-möte!

Inga kommentarer: