torsdag 25 februari 2010

fylld...

Energin har fyllts på igen, inte helt kanske men det är där iaf. Vi käkade ute mat idag och efter det åkte jag in till stan. Skulle kolla bokrean. Det kändes så skönt att få komma bort och få vara helt själv en stund. Eller själv var jag ju inte det var ju miljader människor som handla, det är ju löning idag.
Men nu har jag iaf köpt lite böcker både till mig och barnen. Bla fortsättningen på Twilight :-D Jennifer har fått början på en ny älvserie, My fick mamma mu böcker.

Kom hem och började med trappen igen. Fast det känns som om den där trappen är ett evighets projekt, jag blir aldrig nöjd....Det är kanske småsaker som ingen annan ser, men det är störande för mig och därför måste jag göra dessa småsaker så att jag blir nöjd.

Men jag är gladare nu iaf, det är huvudsaken :-D

Inga kommentarer: