onsdag 28 juli 2010

Så Stolt

Idag kom Elinor och Wilde förbi på förmiddagen, vi satt ute i trädgården och snacka skit och fika medans barnen sprang runt och lekte. Tiden rann iväg och rätt som det var va det dags för mig och My att äta lite för att sedan packa och bege oss till dagis och jag till jobbet. My skulle sova där idag, och när jag kom och skulle hämta hon så låg och och sov. Det hade gått så bra och dom hade verkligen haft det jättemysigt. Det värmde i mitt hjärta! Jag blev så glad att hon sov när jag kom. Det var ju min önskan. Så nu vet jag att det funkar.Så jag är så stolt över min tjej!!

Imorgon jobbar jag kväll igen, men då ska My vara med sin farmor istället fram tills det att Johnny kommer hem! Det ska bli kul för hon att först spendera hela dagen med farmor och sen kommer pappa på kvällen. För hon har ju längtat efter sin pappa.

Nu ska jag sova..

Inga kommentarer: