måndag 20 december 2010

Denna helg som var så kom Johnny hem på lördagseftermiddagen. Helgen gick jättefort bara för det, på söndagen hade Jennifer badkalas så vi åkte in på förmiddagen för att handla present och My och Johnny åkte in för att handla julklappar.
Tog en tripp förbi Erika under tiden som Jennifer var på kalas.
Senare på eftermiddagen kom Johnny och My hem och vi började med maten.
Sofie rymde också för första gången, hon stack ut och var inte så sugen på att komma inte heller, så Johnny fick locka in henne. Sen stack hon ut en gång till när jag var ute och gick med Jenny och Johnnys pappa var här, så Johnny fick locka in henne igen. Så nu är det verkligen jättenoga med att stänga ytterdörren för Sofie rusar verkligen mot dörren när man öppnar den. Tur att Optimus är av fegare inslag :-D

Imorse kändes det som om jag hade blivit väckt av jättemånga kastrullock, och det var bara för att Johnny hade tre väckarklockor bara för att han inte fick försova sig pga att han hade jobbarbilen med sig hem.
Men upp kom jag iaf fast det var segt, åkte och lämnade barnen för att sedan åka och lämna in bilen på lagning.
Följde med Michelle in till stan och handlade klart dom sista julklapparna så nu är vi nog helt klara med alla!

Sen hemma så väntade jag bara på att verkstan skulle ringa och säga att jag fick hämta Pärlan men ingen ringde. Michelle kom förbi ifall det var så att jag behövde skjuts ner men efter ett tag skicka jag hem hon och vad händer då...Jo verkstan ringder och säger att min bil är klar...*suck*
Så jag får hämta den imorgon bitti istället.

Nu är det inte många dagar kvar till Julafton, :-D
Det ska bli så himla mysigt!!

Inga kommentarer: