måndag 6 december 2010

minne

Jag har det sämsta minnet man kan ha, jag kommer inte ihåg vad vi gjorde i lördags, och det är för två dagar sen...jag vet att vi titta på film på kvällen. Vi såg tingeling. (kommer inte ihåg nå mer)

Men på söndagen åkte vi till E-tuna till vattenpalatset och var där i några timmar, riktigt skojjigt var det. Sen åkte My på julparty och jag och Johnny åkte hem och slog in några julklappar. Tog en fika hemma hos Michelle innan jag begav mig vidare för att hämta Jennifer och Johnny och My åkte ner för att handla. Det var ett väldigt otrevligt väder att köra i då man knappt såg någonting pga all snö som ramla ner från skyn. Men fram kom jag och hem kom vi också.

Nu imorse hade Johnny lite sovmorgon så vi klev upp samtidigt, det var rätt så nice att få lite hjälp på morgonen med barnen, så man vart lite bortskämd imorse :-D Men nu har han åkt igen. Så nu syns vi inte förrän på fredag....

Inga kommentarer: