onsdag 8 december 2010

Så typiskt....

Är det inte typiskt att just idag, på en onsdag, när jag har längtat efter detta halva veckan så strular TELIA till det för sig, och här sitter man nu utan TV, ringde vid 19-taget och då sa killen att teknikerna höll på med det och att det när som helst skulle hoppa igång igen. Nu har det gått 2 TIMMAR och det har inte hoppat igång ÄN. Plus att det är SISTA avsnittet av Grey´s nu. Ja jag blir faktiskt lite sur och lite irriterad, eftersom att detta är inte första gången sånt här händer.

och nu när jag ändå är i farten och gnäller så kan jag gnälla på alla som är därute och som sitter och beklagar sig att det är så jobbigt att vara ensamstående, men ursäkta mig, men jag har mina barn 7 dagar i veckan, jo visst den ena åker bort varannan helg men jag har fortfarande den andra kvar. Så jag kan aldrig ladda batterierna för mina barn är hemma jämt, Så jag förstår inte varför man ska gnälla över att det är så jobbigt att behöva ta hand om ett eller två eller fler barn varannan vecka, när man sedan har en vecka utan barn eller varje helg utan barn. Så stanna upp och tänk efter innan munnen börjar glappa!!

Inga kommentarer: