onsdag 15 december 2010

Idag efter jobbet åkte jag och hämta mina barn, sen åkte vi hem och barnen gjorde chokladbollar. Jag har haft ett sånt sug efter chokladbollar men har inte velat gjort dom själva, så då fick dom ställa upp som bakmonster. :-D Goda blev dom också.
Efteråt åkte vi till My´s bad, det var sista gången för i år så det var mest stoj och lek, plus att hon fick ett diplom och en T-shirt.
När vi kom hem gjorde jag iordning rulader med vitlöksost och potatis, och det blev hur smarrigt som helst. Vid matbordet:
My: "Mamma, du kommer bli så glad på julafton"
Mamma: "Varför då då?"
My."Ska jag verkligen säga?"
Mamma:"ja"
My:" Du gör värsta goda potatisen, så jag måste ta en till"
Mamma :-D

Hon åt tre potatisar. Så idag var jag mästerlig i köket. Riktigt kul att det blev så lyckat. Är supernöjd!!

Inga kommentarer: