tisdag 28 december 2010

Julafton

min julafton började med att kliva upp vid 6-taget för att göra mig iordning till jobbet, både sambo och barn var vakna med mig, så vi öppnade en julklapp var innan jag åkte. Jobbade till 13, sen åkte jag hem, och bytte om för att vi sedan skulle vidare till Bibbi och Mogge och fira Jul där. Det bjöds på god mat, efterrätt och trevligt sällskap.
Tomten var förbi också och delade ut lite julklappar. Men My var så besviken att det inte var den riktiga tomten, denna tomte hade ju en plastmask på sig. Men hon var iaf glad över julklapparna hon fick. Hon fick mycket saker som hon var nöjd över, bla en rumsklocka, en Amy Diamond skiva, hamster båt, hamster. Jag och Johnny fick också bra grejer, bla påslakanset som alltid är bra att ha.
Av mig fick Johnny en parfym,rakapparat och ett par termostrumpor och av Johnny fick jag min älskade telefon en W995. *mycket stolt* och kläder som jag hade på mig på julafton.

På kvällen hade vi det mys hemma med lite julklappsöppning framför TV:n.

Det var en trevlig jul med många klappar till stora och små.

Inga kommentarer: