fredag 3 december 2010

Usch

Känns som om denna vecka har varit en riktig skitvecka, fy fan säger jag bara rent ut sagt, och denna fredag har varit hemsk. Har haft så himla mycket blandade känslor inom mig, allt från ilska till besvikelse till ledsamhet. Hade man kunnat radera vissa dagar så hade jag glädjeligen raderat denna dag, nu får jag bara hoppas på att morgondagen är bättre.

Jennifer åkte till sin pappa idag, irrade bort mig i strängnäs bara för att jag kom i fel riktning. så jag blev guidad ut ur staden av Jennifer´s pappa. Så det tog sammanlagt tre timmar att åka dit och hem igen *s*

My har varit på discokalas ikväll, det hade varit jätteroligt. Meningen var att vi skulle ha mys kväll till Idol, men hon ligger brevid mig och sover istället. Hon var nog rätt slut idag.
Skönt att det är helg så man får lite sovmorgon imorgon.

Inga kommentarer: