tisdag 28 december 2010

Vanligt igen

På måndag morgonen var det som om helgen inte hade varit, det var full rörelse överallt. Folk jobbade, det var bilar överallt. Vi bestämde oss för att åka till Tuna Park för att kolla in mellandags rean. Johnny skulle köpa skridskor och hjälm och vi behövde leta efter en ny jacka åt My. Det var inte så mycket folk när vi kom dit men ju mer timmarna gick desto mer folk kom. Johnny hittade iaf en jättefin tröja, ett par skridskor, men ingen hjälm. My hitta ett par skydd till sina skridskor som hon fick i julklapp och en jacka.
Vi bestämde oss att jag skulle släppa av My och Johnny hemma för att sedan åka vidare in till stan för att kolla på ett brickbord där. Men jag hamnade på Hälla och hittade även lite saker till mig där på rean, tyckte dom hade mycket mer rea i Västerås än i E-tuna. Hittade även en nyårs klänning till My och en Tröja till Johnny.
Så det blev en heldag bland alla affärer men inget brickbord, för det var inte på rea nu. Det var synd för jag skulle köpt det när det var på rea, att man aldrig lär sig...*suck*

Imorgon ska jag jobba en stund

Inga kommentarer: